30 vteřin : příběhy z reklamního podsvětí /

Autor, který už desátý rok pracuje jako reklamní tvůrce, se ve své povídkové prvotině zabývá příběhy lidí, obývajících svět této specifické profese. Vytvořil fiktivní reklamní agenturu Zero a v krátkých příbězích představuje panoptikum jejích zaměstnanců, trpících nejrůznějšími tajenými frustracemi...

Celý popis

Hlavní autor: Souček, Ondřej, 1977-
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Praha : NLN, Nakladatelství Lidové noviny, 2010
Praha : 2010
Vydání: Vyd. 1.
Témata:
Conspectus: 821.162.3-3
Tagy: Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
LEADER 02197nam a2200421 a 4500
001 133267
003 CZ PrSKC
005 20220609094324.0
007 ta
008 101221s2010 xr g 000 j cze
015 |a cnb002157773 
020 |a 9788074220616  |q (brož.) :  |c Kč 189,00 
040 |a BOA001  |b cze  |e rda 
041 |a cze 
044 |a xr  |c CZ 
072 7 |a 821.162.3-3  |x Česká próza  |9 25 
080 |a 821.162.3-32  |2 MRF 
080 |a (0:82-32)  |2 MRF 
100 1 |a Souček, Ondřej,  |d 1977-  |7 xx0130522  |4 aut 
245 1 0 |a 30 vteřin :  |b příběhy z reklamního podsvětí /  |c Ondřej Souček 
246 3 |a Třicet vteřin 
246 3 0 |a Příběhy z reklamního podsvětí 
250 |a Vyd. 1. 
260 |a Praha :  |b NLN, Nakladatelství Lidové noviny,  |c 2010 
264 1 |a Praha :  |b NLN, Nakladatelství Lidové noviny,  |c 2010 
300 |a 199 s. ;  |c 20 cm 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
500 |a Terminologický slovník 
520 |a Autor, který už desátý rok pracuje jako reklamní tvůrce, se ve své povídkové prvotině zabývá příběhy lidí, obývajících svět této specifické profese. Vytvořil fiktivní reklamní agenturu Zero a v krátkých příbězích představuje panoptikum jejích zaměstnanců, trpících nejrůznějšími tajenými frustracemi a tak či onak deformovaných oborem, v němž se maximální energie věnuje nejmalichernějším podružnostem bez sebemenšího náznaku hlubšího smyslu. Záměrně používá módní slovník, plný anglických a z angličtiny převzatých termínů, které pro jistotu vysvětluje v přiloženém slovníčku. Tématem i jeho pojetím může kniha připomínat povídkovou sbírku Bussiness Class švýcarského autora Martina Sutera. 
520 |a Satirické povídky ze světa fiktivní reklamní agentury. 
655 7 |a české příběhy  |7 fd133973  |2 czenas 
655 9 |a Czech stories 
910 |a LTG001 
942 |2 ddc  |c KN 
999 |d 133267 
993 |0 0  |1 428740300645  |2 ddc  |4 0  |6 LBS  |7 0  |9 250633  |a 149.00  |b 0  |c LBS/225612  |d 2022-06-09  |e 0  |f LBS  |g LBS  |h 189.00  |i 54  |l LBS  |r 2022-06-09  |t 6  |w 2022-06-09  |y KN  |z FIC