30 vteřin : příběhy z reklamního podsvětí /

Autor, který už desátý rok pracuje jako reklamní tvůrce, se ve své povídkové prvotině zabývá příběhy lidí, obývajících svět této specifické profese. Vytvořil fiktivní reklamní agenturu Zero a v krátkých příbězích představuje panoptikum jejích zaměstnanců, trpících nejrůznějšími tajenými frustracemi...

Full description

Main Author: Souček, Ondřej, 1977-
Format: Book
Language: Česky
Published: Praha : NLN, Nakladatelství Lidové noviny, 2010
Praha : 2010
Edition: Vyd. 1.
Subjects:
Conspectus: 821.162.3-3
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Summary: Autor, který už desátý rok pracuje jako reklamní tvůrce, se ve své povídkové prvotině zabývá příběhy lidí, obývajících svět této specifické profese. Vytvořil fiktivní reklamní agenturu Zero a v krátkých příbězích představuje panoptikum jejích zaměstnanců, trpících nejrůznějšími tajenými frustracemi a tak či onak deformovaných oborem, v němž se maximální energie věnuje nejmalichernějším podružnostem bez sebemenšího náznaku hlubšího smyslu. Záměrně používá módní slovník, plný anglických a z angličtiny převzatých termínů, které pro jistotu vysvětluje v přiloženém slovníčku. Tématem i jeho pojetím může kniha připomínat povídkovou sbírku Bussiness Class švýcarského autora Martina Sutera.
Satirické povídky ze světa fiktivní reklamní agentury.
Item Description: Terminologický slovník
Physical Description: 199 s. ; 20 cm
ISBN: 9788074220616