30 vteřin : příběhy z reklamního podsvětí /
Autor, který už desátý rok pracuje jako reklamní tvůrce, se ve své povídkové prvotině zabývá příběhy lidí, obývajících svět této specifické profese. Vytvořil fiktivní reklamní agenturu Zero a v krátkých příbězích představuje panoptikum jejích zaměstnanců, trpících nejrůznějšími tajenými frustracemi...
Main Author: | Souček, Ondřej, 1977- |
---|---|
Format: | Book |
Language: | Česky |
Published: |
Praha :
NLN, Nakladatelství Lidové noviny,
2010
Praha : 2010 |
Edition: | Vyd. 1. |
Subjects: | |
Conspectus: | 821.162.3-3 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Summary: |
Autor, který už desátý rok pracuje jako reklamní tvůrce, se ve své povídkové prvotině zabývá příběhy lidí, obývajících svět této specifické profese. Vytvořil fiktivní reklamní agenturu Zero a v krátkých příbězích představuje panoptikum jejích zaměstnanců, trpících nejrůznějšími tajenými frustracemi a tak či onak deformovaných oborem, v němž se maximální energie věnuje nejmalichernějším podružnostem bez sebemenšího náznaku hlubšího smyslu. Záměrně používá módní slovník, plný anglických a z angličtiny převzatých termínů, které pro jistotu vysvětluje v přiloženém slovníčku. Tématem i jeho pojetím může kniha připomínat povídkovou sbírku Bussiness Class švýcarského autora Martina Sutera. Satirické povídky ze světa fiktivní reklamní agentury. |
---|---|
Item Description: |
Terminologický slovník |
Physical Description: |
199 s. ; 20 cm |
ISBN: |
9788074220616 |